"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2017. szeptember 28., csütörtök

Hatodik

Az milyen már hogy a hatodik szülinapra szuri jár?
Hetek óta számolom a  napokat, tervezgetem hogy hogy is fog telni az én hatodik szülinapom ébredéstől lefekvésig, erre kiderül hogy ébredés után egy órával már egy tűvel akarnak böködni, azon a napon amiből nekem még csak a hatodik van???  Anya eléggé jól át tudja érezni a bánatomat, főleg azért mert én meg elég jól tudok érvelni a szomorú bociszemek + könnyes szempilla rebegtetés kombóval, így sikerült nekem kialkudnia két nap haladékot. Az én nagy napom így igazán jól telt, pedig a hivatalos bulim csak hétvégén lesz, rokonokkal, eszem-iszommal és ajándékokkal körítve.
Kicsit sajnálom az ünnepnapon született tesóimat, mert a szülinapodat az oviban tölteni, igazán különleges élmény. Egész nap engem ünnepeltek, a homokozóban még tortát is sütöttek nekem, hátha nem elég amit anya rendelt. Minden gyerektől kaptam egy jó kívánságot, az óvónéniktől pedig egy ujjbábot és csokit és a délutáni meséhez is én vittem az aktuális kedvenc Heidi-t.
 Délután anya és apa is szülőin ült, úgyhogy én mentem a Somáért vívóedzésre helyijárattal, amit már régen ki akartam próbálni ( na jó a Rozi mamát is vittem magammal mert ő is nagyon szeret buszozni). Mamáéknál aztán csaptunk egy szülinapi nudli lakomát, este pedig hozzám illő szerénységgel sepertem be a jókívánságokat és az tesóim által készített ajándékokat, sőt még egy szülinapi társasozást is sikerült bepréselni a napba apával, anyával és a Somával, Annyira azért nem volt emelkedett a hangulat, hogy Soma megengedje hogy én legyek a zöld színnel, amit én egy  röpke öt perces "én akaroooook lenni a zölddel!!!" hisztivel kommentáltam. (kevés sikerrel).
A partit sem én nyertem, de ezt már igyekeztem egy okos, higgadt nagycsoportos módján kezelni, elvégre hatéves vagyok.........








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése