"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2014. december 7., vasárnap

Bókolgatok, káromkodok


Tudtam én hogy eljön még az idő hogy visszasírják a beszéd nélküli énemet. Anyával egyik este hancúroztunk, mikor anya egyszer csak azt mondta: -Olyan szép vagy! Erre én homlokráncolással koncentrálva: -Te meg olyan ö-ö-ö.........
 Soma is jó a bókokban.Mondhatni ő a mesterem. A minap fekszem anya hasán.Odafurakszik és elkezdünk harcolni a "pocak-párnáért" . Ekkor Soma: - Engedj ide Csenge! Anya hasa kétszemélyes!

Rékát sem kímélem. Múltkor hintáztatott, és én megrúgtam ahogy kinyújtott lábbal lendültem.
Réka: -Auu Csenge! Megrúgtad a cicimet! Mire én őszinte döbbenettel a hangomban: -Neked van cicid?

A reakciókból hamar leszűrtem a tanulságot, hogy egy negyvenéves súlyproblémás és egy 14 és fél éves kamaszlány nem ezekre a bókokra vágyik:)


Az óvodai gépezet már rendesen darál befelé, legalábbis ezt gondolják itthon, épp ezért eléggé ledöbbentek mikor a héten egyik este közöltem, hogy "ma beszéltem az oviban."  "Miért eddig nem????"  kérdezte anya és akkor leesett neki hogy, hogy is kell érteni az óvónénik "nem nagyon halljuk a hangját" kijelentését. Mit tegyek? Hiába vagyok edzésben tartva a bátyáim által, mégis iszonyú félelmetes bír lenni egy csapat hangos 6-7 éves fiú vagy nagyszájú lány.
Itthon még mindig hozom a megszokott formámat, sőt még mindig tudok meglepetéseket okozni. Tegnap este kakiltam és szokás szerint anyát kértem hogy kuporodjon mellém a kisszékre támogatva a küzdelmem. Miután egy kicsi és egy nagy adag landolt a csészében vért izzadva küzdöttem hogy produkáljak még.Anya egész türelmesen állt hozzám, mert csak 20 perc múlva kérdezte meg, hogy " biztos kell még kakilni?". Erre én lila fejjel: " Nem kell, de szeretnék egy anyuka kakit az apuka és a gyerek mellé!"
Óóó! És olyat is tudok, hogy ha anya hosszas kérlelés után sem hajlandó nekem lemenni a padlásszobából a földszintre egy mandarinért, elé állok csípőre tett kézzel, dobbantok és rárivallok: Hozzá' nekem egy kujva mandarint!







2 megjegyzés: