"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2014. február 12., szerda

Játék

 
Oké. Csengeanyu vagyok és ezt a bejegyzést képtelen vagyok Csenge szemszögből megírni.
Kaptam egy felhívást keringőre, kedvenc blogtársamtól Bettitől.  Nagyon jól esett és mondhatom hogy majdnem könnyekig hatódtam. A blogomat igazából az élet írja én csak tolmácsolom a magam módján, legfőképp azért, hogy ivadékainknak legyen mit lobogtatni a pszichológus kanapéján ülve 20-30 év múlva:)
Az csak hab a tortán, ha  magunkon kívül másnak is szerezhetek vele pár vidám percet.
A játék kedves kezdeményezés s jó esély, hogy a bloggerek kicsit közelebb érezzék magukat ahhoz a bizonyos 15 perc hírnévhez.


Szabályok:

1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. - See more at: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/#sthash.tn0Bprqa.dpuf
  1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
  2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
  4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak.
Az a bizonyos 7 dolog:

  1. 4 gyerek= 4-szer 5 kiló plusz. Pillanatnyilag ez foglalkoztat, zavar és bosszant a leginkább magammal  kapcsolatban.
  2. Rengeteget olvasok, amit sokszor szégyenkezve vállalok, hisz ennyi gyerek mellett nem illik az embernek túl sok idejének lennie.
  3. Imádom a zenét és cefetül önfeledten tudok énekelni és táncolni a zuhanyzóban, vezetés vagy főzés     közben
  4. Régi vágyam a jobb agyféltekes rajzolás technikájának elsajátítása, mélyebb elmerülés az asztrológiában és egy új gitár
  5. Hiszek a humor mindenhatóságában és a fekete macskában és a forró karamellás fahéjas tejeskávéban
  6. Nagyon szeretek Scrabble-t játszani, de sajnos lassan csak zsarolással és lekenyerezéssel tudom rávenni a körülöttem élőket. Most épp az elsős Sománknál pedzegettem, hogy szóljon ha már minden betűt megtanultak a suliban, mert máris belevághatnánk az első játszmába.
  7. Büszke vagyok a saját kreálású meséimre, s a versikékre amikkel közeli és távoli családtagjaimat lepem meg szülinapjukon.


A 3. szabállyal Bettihez hasonlóan nekem is van egy kis problémám. Mert bár szoktam szörfölgetni a blogok között, Bettin és Mariannon(mi kis tündérkén Réka baba) kívül még senkire nem kattantam rá rendszeresen, aminek egyszerűen időhiány az oka. Luca teljesen elvarázsol, Bettit pedig komolyan bálványozom. Mariann blogjának gyönyörű főszereplőjével Rékával, pedig tisztára a mi elsőszülött Rékánk első babás élményeit élem újra. Szóval hogy még jobban felrúgjam a szabályokat én zsákutca leszek és visszaküldöm a feladóhoz a játékot.Meg persze megduplázom Mariann felkérését.

1. Napló Lucának
2. A mi kis tündérkénk, Réka baba



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Adri, hogy rám gondoltál, igyekszem minél előbb megírni a bejegyzést :-)

    VálaszTörlés
  2. Már Katinak is írtam, hogy "ötletszegény, hülyeszegény" vagyok, úgyhogy Te is visszakapod a játékfelhívást :-)
    Íme a bejegyzésem:
    http://rekababanaploja.blogspot.hu/2014/02/jatek.html

    VálaszTörlés