"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. október 15., hétfő

A puszidobás művészete



Ma ismét egy fejlődési mérföldkő kipipálva, így remélem egy időre békén hagynak, mármint produkálás ügyileg.Reggel első felszólításra önként és mosolyogva vittem véghez első tenyerembe nyomott és eldobott puszimat. A szerencsés kiválasztottam Jani papa volt, aki párás tekintettel zsebelte be a reggeli ajándékomat. Ezen felbuzdulva anya mindjárt egy igazi arcra cuppanós pusziért kezdett nyaggatni hát megadtam neki hadd legyen neki is jó napja. Aztán a jófejségből gondoltam elég ennyi egy napra és a zöldségesnél már régi önmagamként szórtam szét a zöldbabot és gurítottam a tököket majd a délutáni alvásnál éreztem úgy hogy itt az ideje a lázadásnak. Miért is kell fényes nappal aludni?!?
Hétvégén ismét erdőt jártunk ezúttal Csongor osztályával, egy nagy kondér pörkölttel, jópofa játékokkal és majdnem esőmentes idővel körítve.





Kerek erdő közepében anyával...


.... és a szórakoztatásomra érkezett szuper kis csapattal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése