"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. október 27., szombat

Anya a pisivadász

Ismét jelentkezem mert a mai napomat úgy érzem muszáj megörökíteni az örökkévalóságnak és anyukámnak, hogy sok-sok év múlva is pironkodjon vagy kacagjon rajta az épp aktuális vérmérséklete szerint.Tegnap engem is letepertek a vírusok és egész nap 38 fokos lázban égtem, ami szó szerint levett a lábamról(értsd: képtelen voltam lábra állni). Miután ilyen gyatra hangulatban voltam tegnap anya úgy döntött ma mindent megtesz, hogy jobb kedvre derítsen. De komolyan, 4 gyerek után hogy lehet még ilyen amatőr hogy azt hiszi jó móka ha a nunimra ragasztott zacskóval pelenkáz be , és tiltakozásomra idétlen pisicsalogató dalokkal reagál ! Miután belátta hogy nem ez a legjobb módja a felvidításomnak, jött a következő őrület.Levette a pelusomat és egy pisipohárnak csúfolt alkalmatossággal állt lesben akármerre mentem. Mikor bezzeg bele akartam pakolni a kölesgolyóimat a poharába akkor sipítozott. A hab a tortán az volt, mikor felállított a lecsukott WC tetőre megnyitotta a vizet és elkezdett nagyon szurkolni nekem.Én olyan jól szórakoztam hogy hálából nyomtam pár csepp pisit.Ez pont arra volt elég, hogy a redőimben elvezetődjön és a talpam alatt kössön ki. Ekkor jóanyám meglátta, hogy épp a takarítószivacsot készülök szopogatni odakapott, s nekem a másodperc tört része  elég volt ahhoz, hogy elcsússzam a pár csepp pisimben és leszörfözzek a wc-ről és beékelődjek a fal és a mosógép közé. Ezt már annyira nem találtam jó heccnek, hogy hosszú percekig méltatlankodtam, s közben pisivel áztattam megszeppent anyukám pólóját.Mikor pár perc múlva láttam, hogy komolyan elgondolkodik azon hogy lehetne kifacsarni a pólóba szívódott pisimet már tényleg sajnáltam és ennek határozottan jelét is adtam. Leguggoltam az építőkockák közé, hatalmasokat nyögtem és elégedett pillantásokat lövelltem felé. Mikor felfogta mit is csinálok éppen önmagát nem kímélve vetődött végig a szétszórt kockákon, s csípte-el az utolsó pár cseppemet egy nagyobb kocka üreges részét használva pohárnak. Miután bepelenkázott (közben puszikat nyomva a wc szörfözés nyomán keletkezett lila foltra a fenekemen), felöltöztetett s eltüntette a pisifogócska nyomait a lakásban (szétdobált pelusok gyűjtőedények és foltok), átöltözött és diadalittasan indult a kb 1 ml mintával a rendelőbe. Én is rendesen elfáradtam, mert mire visszajött már édesen aludtam Rozi mama kezében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése