"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. október 10., szerda

Vénasszonyok nyara

Imádom a vénasszonyok nyarát! Eléggé ősz van ahhoz, hogy mindenki valamilyen oktatási intézményben sínylődjön, de az idő még pazar, így anya egész nap csak az enyém és a lakás is és a kert is csak az enyém. A kertet imádom. Akárhol vagyok a lakásban, ha meghallom, hogy nyílik a bejárati, vagy a terasz ajtó hangos csatakiáltással és enyhe higanymozgással bukdácsolok árkon bokron(értsd:általam szétdobált cuccokon) keresztül a szabadság felé. Ha sikerül kijutnom akkor már semmi nem állíthat meg a világ felfedezésében. Ennek köszönhetően(mármint hogy a napunk jelentős részét a kertben töltjük) Lotti agyon kényeztetett, anyukám állandó házimunka elmaradásban van (a kertben viszont a dió összeszedve, az első lehulló levelek összehúzva kutyakaka naprakészen eltávolítva), én pedig nagyon elégedett vagyok. Az hagyján hogy én felfedezek, de ennek nyomán már anya is kikupálódott, és a Wikipédiának köszönhetően már azt is tudja hogy a fűzfa termése nem árthat egy 1 évesnek, sőt gyógynövénynek minősül, ugyanígy az olajfa termésének szétrágása sem árthat. Arra már nem igazán mert rákeresni, milyen következménye lehet a  a Lottival a kutyatálból való közös falatozásunknak és abban is csak reménykedik hogy nincs olyan macska a  környéken aki bemerné tenni a lábát a mi nyúlszívű, de hangos kutyánk által őrzött homokozóba amit szintén előszeretettel dézsmálok.A kb 3 éveseknek való csúszdára, már pár másodperc alatt képes vagyok felslisszolni rendszeresen frászt hozva mindenkire.A kedvenc szórakozásom pedig a bújócska.Mivel még kevéske a kommunikációs eszköztáram így nem tudok szólni anyának hogy akkor most bújócskázzunk, hanem egyszerűen elbújok és ő pedig megkeres.Szerintem ő is nagyon élvezi, csak azt nem értem miért kell mindig falfehér arccal remegve magához szorítva örülni nekem ha megtalál?! Persze néha azért becammogok a házba teszek egy kört, anyukám szerint csakis azért hogy őt bosszantsam a ruhámban felgyűlt homok elszórásával vagy a cipőmre tapadt sárdarabok bútorokon való elhelyezésével.
A szép időt a hétvégén is kihasználtuk és lent aludtunk egy utolsó utánit Almádiban. Mivel szüleim megrögzött gyerek halmozók, velünk tartott Réka barátnője is.A térdig bemehettek a Balatonba engedélyből végül egy utolsó utáni fürdés is kerekedett, miután kissé elvadult az apa által kezdeményezett fröcskölgetős játék. Én épp jól elvoltam a parton a kagylókkal, mikor anya sipítozására lettem figyelmes ahogy az egy szál alsógatyában pancsoló Somát parancsolja ki a vízből.
Kerti ténykedés közben

Őszi Balaton

Egy jól sikerült bújócska a fiúk szobájában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése