"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2014. április 11., péntek

Migrénes rémes rímek

Tegnap anyának migrénje volt
Elvonult, s a fejünkre nagyívben tojt
Volt fél kilencig társasozás apával
Nem vesződve fürdéssel és vacsorával

Majd mikor Réka a táplálásunkat a kezébe vette
Úgy osztott minket mintha egy rosszabb napján anya lenne
Fél tízre ágyba is kerültünk minden
Persze anyáéba, hogy ne érezze magát kirekesztetten

Míg én a fején ugrálva teszteltem a migrénjét
Bátyáim megvitatták, hogy ki mond nekem mesét
A népszerűségemet kihasználva, végül arra jutottam
Olvasson nekem mindenki, csak szépen sorban

Mikor a fiúk kidöltek apa vette át a stafétát
De mondanom sem kell, ő sem bírta túl sokáig a strapát
Tizenegy óra volt mikor már az egész ház hortyogott
S jóanyám türelme szép lassan elfogyott

Nem hatotta meg hogy tudok fejen állni az ágyban,
Hogy a vizet sötétben is vissza tudom köpni a pohárba
A felháborodott sikításomon csak mosolygott
Lehet hogy valamit a fülébe dugott?

Végül ő is elszenderedett mellettem
Így a "ki bír legtovább fennmaradni" versenyt megint én nyertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése