"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2014. május 26., hétfő

Beszéd,Balaton,Bakony

A gyereknap alkalmából anyukám írt már egy olyan csöpögős posztot , hogy én ezt a témát már nem ragoznám tovább.
Az én szürke hétköznapjaim nagyon zsúfoltak és abszolút a változásokról szólnak. Rájöttem hogy ha ősszel boldogulni akarok az oviban muszáj megtanulnom beszélni, így most látványos fejlődésnek indultam(oké azért nem kell nagy dolgokra gondolni, de azért 10-ből már nem csak egyszer, hanem átlagosan ötször értik meg hogy mit akarok.) A hétvégén sikerült normál állagú kakát produkálnom minimális sírással, s tettem mindezt apukámmal az almádi strand férfi vécéjében. Bár anya is örült a sikernek azért rendesen meg volt sértődve, hogy lemaradt róla. Most komolyan. Csodálkozik, hogy túlparázom a kaka-témát mikor ennyit rugózik rajta?
Az önellátás terén is nagyon jók az eredményeim. Öltöznék, vetkőznék, főznék ennék, mosnék, bicikliznék, vásárolnék, tüzet raknék és vezetnék egyedül ha hagynák.Így bátran kijelenthetem hogy fejlődésem legnagyobb kerékkötői a családom.

 A Balaton mellé a Bakony is befért a hétvégén. Most Soma osztályával túráztunk, s sikerült olyan helyre eljutnunk amit még apa sem ismert, így mindenki elégedett volt.Főleg mikor az ominózus helyen, az erdő mélyén, pont a családtagok kedvenc zenekarának frontemberére bukkantunk. Mekkora esélye is volt ennek? Nekem is volt tanulság az esetből, mert életemben először láthattam Soma bátyámat megilletődöttnek, élete első rajongói fotójának készültekor.
A kirándulás végén állítólag felhőszakadásban túra volt a program, de én erről lemaradtam, mert elszundítottam apa hátán a hordozóban, s egy pulcsival letakarva vészeltem át az erőltetett menetet.
Jenő a nyúl már teljes jogú családtaggá avanzsált. Ezt azzal érdemelte ki, hogy képtelen lemondani a társadalmi kapcsolatokról és akárcsak a család gyerek tagjai, nem egy feladós fajta.Szóval, ha eltelik úgy egy nap hogy nem engedjük ki a helyéről, megoldja maga. Így menetrendszerűen szedjük össze a kert különböző pontjain, s egyszerűen nem értjük hogy a fenébe lóg meg az atombiztos bunkeréből.
Gyereknapra egyébként kaptunk egy pihent agyú ajándékot a szüleinktől, és egy új különleges Activity-t.
A 4 póló 'a kedvenc' felirattal hamar nagyon népszerűvé vált nálunk, a társast, pedig rögtön ki is próbáltuk.de új játék ide, vagy oda a fiúk szarvát még mindig nem sikerült letörni.

Anya, Soma és a sorverseny
Gyilkos tó a Bakonyban





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése