"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2014. június 27., péntek

Focivébé. Méééé ???

A család vb lázban ég aminek több szempontból is hasznát veszem.Végre Almádiban is van tévénk és a későig tartó meccsek okán rendszeresen elfelejtenek engem ágyba dugni így Somával együtt jó kis éjszakai életre álltunk át, reggeli sokáig alvással fűszerezve természetesen.Szüleim igyekeznek maximálisan kihasználni a nagy család adta lehetőségeket így a 140 cm-nél nagyobb családtagokkal gól totót töltettek ki.Jani papát is bevonva kemény 300 Ft-os alapon játszva még izgalmasabbá teszik ezt az egész foci őrületet. Vannak egész tanulságos esetek ezen a Vb-n. Remélem így hogy anyáék látják hogy az a Suarez nevű urugvay-i sem rest a fogait használni ha az igazáért kell harcolni, elnézőbbek lesznek az én legújabb érdekérvényesítési módszerem felett. Persze azért így sem akarok járni:












Réka kajak táborba jár minden nap, Csongor pedig már 5 napja elment egy bentlakásos sulis táborba. Már komoly elvonási tüneteket veszek észre a családon, mert egyre gyakrabban hangzik el a "Milyen nyugi van!"  mondat.
Én napközben anyával és Somával élvezem a balatoni nyarat amit idén jelentősen feldob a tény hogy az utcánk végére egy cirkusz költözött egész nyárra, s az elefántok csak úgy kicsapva az út mellé legelik a fákat és szórakoztatnak engem minden nap mikor feltekerünk hozzájuk.

A beszéddel igazán jól haladok,  de azért nem kapkodom el a dolgot. Szép lassan csöpögtetem, hogy kiélvezhessek minden ámulatot, és őszinte örömöt amit az információ átadásommal elérek. Kedvenceim most a kérdőszavak. 'ova?, 'óóól?, mííí? , és a minden alkalommal rendkívüli derültséget keltő Méééé?. Ha naivan azt gondolták, hogy megkésett beszédfejlődésem okán kihagyom a fantasztikus miért-korszakot, nagyot tévedtek.
 Mint minden majdnem három évest, engem is izgat a körülöttem élők tetteinek motivációja, a dolgok és történések mindenféle ok-okozati összefüggései, és úgy általában a világ működésének miértjei. Egyébként egyenlőre még egészséges keretek között tartom a dolgot és rém cukin nyomom, ahogy terpeszben állva két tenyeremet felfelé fordítva arcommal egy nagy kérdőjelet formázva benyögöm : méééé' ????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése