"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. április 25., szerda

Bacitámadás

Beteg vagyok és nyűgös és állítólag tök idegesítő!  A két bátyám is itthon betegeskedik és anyukám már bánja, hogy a február óta tartó hol ez beteg hol az beteg hetek után azt kívánta legalább egyszerre lennénk benne. A doktornénire már mint családtagra mosolygom, és szerintem ha Somának az oviban le kellene rajzolni a családot biztos Jutka doktornéni és az asszisztens is rajt lenne. Be van dugulva az orrom és fél éjszaka üvöltök, mert az olyan idegesítőőőő ha az ember szopizik és közben nem kap levegőt. Aztán van ez az orrszívás őrület! Mintha az agyamat akarnák kiszippantani! Soma éjjel kutyába megy át (köhögésileg) Csongor pedig a wc-t látogatja óránként így jóanyám eléggé el lehet csigázva. Észrevettem hogy a  tegnapi fürdésnél elbólintott pár  másodpercre, pedig csak azért csukta be a szemét hogy ne fröcsköljem bele a vizet a frissen felfedezett pancsoló tudományommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése