"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. április 16., hétfő

Bejelentkezés

6 hónapos vagyok és úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik nem sok minden marad fönn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben;azaz azt hiszem pedzegetik már, hiszen mióta öntudatomra ébredtem már előrukkoltam egy-két dologgal. Például már tudom, hogy anya csak egy van és tudom hogy ő nem csak nekem egy, hanem még másik háromnak is, de úgy gondolom jogom van kiharcolni a kizárólagos figyelmet. Életem első hónapjaiban a babakocsis és hordozókendős sétáinkon, akárkivel találkoztunk előbb utóbb eljutott oda a csevegés hogy, "Jó baba?" " Hát hiszen egy negyedik gyereknek muszáj" ha ha ha.Hát én most úgy döntöttem, hogy szakítok a sokadik gyerekre kirótt sztereotípiákkal és maradandó emlékeket gyártok magamról. Így a szüleimnek is lesz min nosztalgiázni 20 év múlva.A legújabb szórakozásom az hogy egész éjjel szopizom. Anyukám úgy döntött hogy én nem kapok cumit.Persze ezt úgy adja elő, hogy a Csenge nem szeret cumizni mert egyszer (egyetlen egyszer) öklendeztem tőle. Szóval mikor már anya reménykedett valami esti programban vagy egy film nyugodt végignézésében, vagy úgy egyáltalán abban, hogy ahogy a nagykönyvben meg van írva fél évesen már átalszom az éjszakát(komolyan felolvasta nekem a szakkönyvből hogy nekem már hány órákat kellene aludnom), akkor én bekeményítettem. Jelenleg este, mikor túl vagyok a kelletlenül elfogyasztott pár kanál tejpépen s a sokszor szerintem életveszélyes fürdésen, alig várom hogy megkapjam az altató anyatej adagomat. Kifejlesztettem egy olyan technikát, hogy ha elalszom akkor valami szájzár félével elérjem hogy anyám még alváskor se tudjon egy cicinyi távolságnál messzebbre kerülni tőlem. Ha mégis meglógna nem probléma hiszen 1,5-2 órányi alvás után gond nélkül felébredek és riasztok azon a jó kis hangon ami szintén saját fejlesztés. Erre egyébként nagyon büszke vagyok, mert apukám szerint egyik tesóm sem tudott ilyen irritálóan kiabálni és egyikük sem tudta felébreszteni őt a legmélyebb álmából. Az éjszaka nagyjából ezzel telik.Elértem hogy anya már annak is örül, ha 3 órát kibírok szopi nélkül. A baj csak az, hogy meggyőződése, hogy már  nem elég nekem az anyatej és próbálkozik nálam mindenféle kanalas-tányéros-pépes marhaságokkal. Hát a gyümölcs még hagyján, de a főzelékekből és pépekből köszönöm nem kérek.Nagyon jól elvagyok az anyatejjel és a közeljövőben nem is tervezem hogy új ízeket kóstolgassak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése