"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. július 24., kedd

Kutyaharapás izgalmakkal

Már megint üres a ház mert rajtam kívül már megint mindenki nyaral.Most apa szüleimnél vannak 120 km-re innen és nagyon hiányoznak. Ezt úgy mutatom ki hogy lassan jóanyám idegeire megyek. Mondjuk nem kell sok hozzá, mert amúgy is hisztériás állapotban van most éppen Soma miatt. Nyughatatlan bátyóm ugyanis múlt héten megharaptatta magát  egy kutyával, és most derült ki hogy a kutyus nem volt beoltva veszettség ellen. A tesó 120 km-re neki meg itt a dilemma, hogy hazarángassa és kitegye egy 5 oltásból álló szurisorozatnak valószínű teljesen feleslegesen, vagy higgyen az állatorvosnak és mindenkinek hogy nem lehet veszett egy zárt kertben tartott 1 éves foxi? Szóval egész nap telefonál és vérágas szemekkel olvassa a neten a különböző veszettségről szóló horrortörténeteket. A hétvége egyébként pazar volt. 3 napos kiránduláson voltunk a Szigetközben. Bár a kenuzásból anyát és engem kihagytak azért élveztem én is a kiruccanást. A dunai fürdést is kihagytam mert még nem vagyok olyan elvetemült mint a tesóim és apukám,(vagyis rám még tud hatni az anyukám)  akik 20 fokban a 18 fokos vízben pancsoltak. Ma is előrukkoltam valamivel. Ha már ilyen veszett csend van a lakásban gondoltam megpróbálom a hangomat, és lám! Tudok énekelni. Anyukám persze nem ért hozzá, és azt mondta ha nem hagyom abba elrepednek a kristálypoharak a szekrényben. Én persze nem hagytam letörni a lelkesedést és a bevásárlókörutunkon a húsboltba érve is kipróbáltam hogy mennyire visszhangzik. A hatás nem maradt el.Bár anyukám már kezd érzéketlen lenni, én mégis úgy éreztem a fél bolt a rajongóm lett, egészen addig míg a pénztárhoz érve a pénztáros néni odahajolt hozzám és megkérdezte: "Hát neked meg mi nem tetszik, hogy így kiabálsz?". Szóval lehet hogy egy kicsit még csiszolnom kell a technikán.
mai shoppingolás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése