"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. november 29., csütörtök

Ölelés és advent

Tudok ölelni.Finoman cicásan, nyakra kulcsolós fojtósan, és magamhoz szorítósan is.
Nálunk az úgy van hogy a család fütyis tagjai viszketőfrászt kapnak az X faktortól, ezért szombat esténként Réka egy ősöreg szobaantennás  30 cm képátmérőjű tv-t cipel a szobájába és saját ágyából izgulja végig a műsort.Anyukám rendszeresen megjelenik nála egy tál pattogatott kukoricával és "nem hagyhatok felügyelet nélkül tévézni egy 12 évest" felkiáltással (így gyártva teóriát a rajongói énjének gyengeségéhez). Ahol anya van, ott vagyok én is mint utánfutó, így történhetett meg hogy én is részese vagyok ennek a szombat esti csajos programnak.Általában valamelyik reklámblokk alatt próbálnak elaltatni, de már többször sikerült őket kijátszanom, így láthattam ahogy a végén a játékosok teletubbie-kat megszégyenítő ölelkezésbe kezdenek. Ilyenkor anya és Réka "nagy ölelés" felkiáltással egymásra borulva bohóckodnak(mivel Réka tényleg élt már mikor teletubbie-lázban égett az ország). Szóval megirigyelvén ezt a jó kis mókát egyszer csak kipróbáltam én is, és mondhatom igazán nagy sikerem volt. Azóta ha kérik ha nem én mindenkit ölelek korra nemre és vérmésékletre való tekintet nélkül.
Más.Napok óta éreztem hogy valami  van a levegőben. Határozottan kézzel fogható izgalom járta át a tesóimat és akkor tegnap mikor felkeltem megláttam. Az adventi naptár ott lógott az ablak előtt a hatalmas titkokat rejtő zoknikkal. Én nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget neki addig, míg tesóim ujjongva ugráltak  mikor hazajöttek és meglátták. Szóval most fog elkezdődni ez a gyönyörű várakozás! Mikor minden nap vár rájuk valami kis akármi. Idén különösen szerencsésnek érzik magukat mert a 24 napból 8 hétvégére esik és nálunk már hagyomány hogy hétvégén valami furmányos feladatot kell megoldaniuk, ahhoz hogy megtalálják az aznapi ajándék rejtekét. Bár tavaly a tesó-kvíz nevű feladatnál már amúgy is rezgett a léc idén anya  még engem is belekevert így az első napi meglepihez  olyan kérdéseken át vezet az út hogy például mi a kedvenc zeném. Mivel engem túl kicsinek találnak az ilyen jó mókákhoz én csak csendes szemlélő maradhatok, de azért így is nagyon jól fogok szórakozni.Hajrá tesók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése