"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2013. február 11., hétfő

Buli hegyek

Túl vagyunk a hétvégi farsangdömpingen, ami elég flúgos futamra sikeredett.Mivel Soma lebetegedett így az ő farsangja kiesett amit anyukám leplezetlen örömmel fogadott, de a Somát sem viselte meg különösebben(nem egy beöltözős fajta).
 Nem sokáig örülhetett azonban a felszabadult péntek délelőttnek, mert ráeszmélt, hogy Csongor otthon hagyta a fehér szegfűt, amit bevállalt környezetórára(lévén az ő anyukája simán ráér beszerezni a fehér kísérleti  alanyt). Mikor felpakolta Somát és engem hogy beviharozzon a virággal az iskolába kiderült hogy nem volt jó ötlet letörnöm a szárát (pedig csak jót akartam), így még egy kör a virágosnál és irány a suli. Megállapította, hogy sikerült pont a környezetóra előtti szünetben beérnie és mosolyogva ugrott ki az autóból, de öröme csak addig tartott, amíg le nem törte az új virág szárát is.A fene se gondolná hogy ezek a szegfűk ilyen törékenyek. Persze a tanító néni megnyugtatta, hogy a 10 cm-es szár is elég, így pironkodva távoztunk hogy aztán otthon folytassuk az őrült napot.
  Anyukám a legnagyobb szélben fújta le kékre Csongor jelmezét aminek az lett az eredménye hogy tiszta kék lett a tenyere. Mivel a dobozra az volt írva hogy 24 óra a teljes száradás nem aggódott a festék eltávolítást illetően. Mikor aztán semmivel nem tudta lekaparni úgy döntött kék kézzel áll neki az ebédfőzésnek, aminek eredményeként szép kék túrógombócokat sikerült prezentálnia.Miután önfeláldozó módon eltüntette a kék gombócokat maradt nekünk is pár darab amivel betömhettük a szánkat.
 Réka jelmezét az utolsó utáni pillanatban fejezte be az indulás előtt 5 perccel. Aztán, négy hét édességmegvonással a háta mögött, egész péntek délután sütemény pult mellett posztolt a farsangon, és egész addig egy hős volt amíg a buli végén a maradékokat pakolták és Réka osztályfőnöke megállapította, hogy abban  a helyes kis almás pitében több az alma mint a tészta. Erre anyám "Igen? Hisz akkor ez gyümölcs!" felkiáltással, a vastag porcukorréteg felett jótékonyan szemet hunyva, két harapással eltüntette. Szombaton a Csongor farsangján én is részt vettem és lelkesen táncoltam amikor táncolni kellet és tapsoltam amikor tapsolni kellett és hazamentem a Ficó papával, amikor úgy gondolták hogy kiszórakoztam magam. Vasárnap pedig Jani papa szülinapját ünnepeltük ami a kellemetlen éttermi élmény ellenére igen jól sikerült.
   A zsúfolt hétvégén anyukámnak arra is volt ideje, hogy megalkossa újabb fülbevaló őrületét, a gumimaci fülbevalókat :) Anyám őrült fülbevalói megérnének még egy mesét, de ezt majd legközelebb, ha elkészült a kolbász fülbevalóval.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése