"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. május 3., csütörtök

Kakinap

Ma volt a nagy kaki napom! Pár hónapja döntöttem úgy hogy amennyit csak lehet hasznosítok a bevitt táplálékból, s csak nagy ritkán örvendeztetem meg a környezetem teli pelenkával. Azt hiszem, ma több mint egy hét után döntöttem egy újabb kakinap mellett s mondanom sem kell ilyenkor úgy örülnek a pelenkámnak mintha nem én, hanem a húsvéti nyuszi tojta volna tele. Persze ha már többet fogok egyéb kaját enni biztos gyakrabban alkotok, (és az biztos nem is vált ki akkora ujjongást )mert ilyen frankón hasznosítani csak az anyatejet lehet.Egyébként úgy döntöttem megkóstolom az esti pépet amivel tukmálnak, Lotti kutyát kímélendő mert az általam el nem fogyasztott tejpépek rendre az ő vacsoráját gazdagítják.Persze kanálról szó sem lehet, de mióta megengedték, hogy önkiszolgáljam magam, egész tetemes mennyiség eltűnik a pocakomban. A legjobb mikor a számhoz emelik a tányér szélét és én csak döntöm magamba szünet nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése