"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. május 29., kedd

Kommunikáció

Tudok beszélni. Állítólag. Pár hete gyönyörűen kimondom az E hangot és szituációktól függően alkalmazom is, a családnak meg hol leesik, hol nem, hogy mit is akarok mondani.
Például: Szopi közben elengedem a cicit és nagy komolyan mondom: E  - Erre anyukám: Elég volt?-és már csomagolja is el a kaját, pedig csak arra gondoltam, hogy : Ez igen!. Mikor reggel elmennek a nagytesóim a suliba, elmélázva nézem az ajtót és megállapítom: E -Erre anyukám: Igen elmentek. Pedig én arra gondoltam Enyém a ház! Sorolhatnám még a sztorikat, a lényeg az hogy éppen ideje lesz bővítenem a kommunikációs eszköztáramat, ha érvényesülni akarok az életben. Bár a sírással eddig elég jól elvoltam(csak hangerő és kitartás kérdése), mostanában úgy tűnik egyre immúnisabbak a panaszaimra.Lehet hogy már nem vagyok olyan nagy szám? Pedig rendesen  produkálom magam, és nem hagyom, hogy bárki unatkozzon mellettem. A számból radírtól, a dobókockán át, a komposztból kihalászott hagymahéjig mindent kiszedtek már, tegnap pedig a pelenkámban látták viszont Soma bátyám kedvenc Tappancs újságjának méretes darabkáját.Már simán veszem az akadályokat a lakásban és apukámban már kezd megérni az elhatározás hogy felülírja azon elméletét, hogy egy negyedik gyereknek már nem kell biztonsági kapu a lépcsőfeljáróhoz. A hétvégén egyébként bővítettem a kaja repertoáromat. Meggyet ettem a saját fánkról és imádtam!A tesók hordták nekem a fáról anyukám magozta és a számhoz tartotta én pedig egy szippantással kiettem a gyümölcshúst a héjából. Utána elég jól nézhettem ki mert a szokásosnál is nagyobb derültséget keltettem a családom körében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése