"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2013. január 3., csütörtök

Ünnepek

Soma úgy döntött hogy sokkal meghittebb a karácsony zaklató telefonok és internet nélkül, így egy fél pohár víz segítségével rövidre zárta a modemünket december 23-án. Mivel a szolgáltatónk ügyfélkiszolgálásban az ünnepek alatt nem állt a helyzet magaslatán, így ma este sikerült kicserélni a tisztára mosott zárlatos szerkentyűnket.Miután szüleim röpke egy óra alatt átfutották 175 nem olvasott üzenetüket végre én is szóhoz juthatok.
A karácsony pazar volt! A sok kis gyertyaláng és a csillagszóróhad ami szenteste fogadott mikor betoppantunk apukámmal és tesóimmal a lakásba teljesen elvarázsolt. Szóval szüleim igazán mindent megpróbáltak hogy bensőséges hangulat kerekedjen én mégis elpityeregtem magam mert teljesen rám ragadt a tesók izgalma és mikor éppen meghitten halkan énekelve körbeálltuk a fát, az utolsó versszaknál Soma felugrott a kanapéra és léggitározva bukfencezve kísérte a tüdőből nyomott kiskarácsony nagykarácsony produkcióját, majd a végén egy jól sikerült bukfenccel hatalmasat koppant a padlón amire meg anyukám sikkantott egy hatalmasat...Szóval nálam itt szakadt el a cérna, úgyhogy a tesók ajándékbontogató örömét is könny fátyolon át néztem egészen addig míg felfedeztem hogy rám is vár egy kicsomagolásra váró csomag.
Miután kiörvendeztük magunkat anyukám köré bújtunk minden és meghallgattuk a mesét amit rólunk írt és amihez Réka keresztanyuja rajzolt gyönyörű rajzokat. Bár látszólag mással voltam elfoglalva azért én is figyeltem és volt is egy két szavam az én boszi szerepemhez. Az ünnepek alatt nagy jövés-menésben voltunk, és bátyáim okán sáskajáráshoz hasonlatos szaloncukroktól és habkarikáktól megfosztott karácsonyfákat hagytunk magunk után. Az év utolsó napjaiban pedig nálunk volt nagy jövés menés amit én is élveztem annyira, hogy ismét leszoktam a rendes napközbeni alvásról, cserébe viszont reggelente nagyon sokáig aludtam együtt a családdal. Most torokgyulladásom van így megúsztam a 15 hónapos oltást, de ennek az az ára, hogy naponta kétszer antibiotikumot tuszkolnak a számba, és napjában többször is az orrszívóval vadásznak rám.Tegnap mikor megjelent anya a porszívóval Soma kétségbeesve kiáltotta el magát: Csenge menekülj! Csongor pedig felkapott és futott velem a másik szobába.
Hát ilyen ha az ember lányának van két erős és szerető bátyja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése