"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. augusztus 14., kedd

Családom és egyéb állatfajták 2.rész: Csongor

Csongor a másodszülött, születésemmel megszabadulhatott a nyomasztó középső gyerek szereptől, úgyhogy már csak ezért is örök hálával tartozik nekem. Ő is kitűnő koponya  mint a nővérem, úgyhogy rendes elvárásoknak kell majd megfelelnünk Somával ha egyszer mi is eljutunk az iskolapadig. Persze őt is sikerült már az ujjam  köré csavarni és ha más nem reagál az első nyekkenésemre, őt egy laza hisztivel könnyen rávehetem, hogy velem foglalkozzon. Bár hamar megfeledkezik rólam és rendszeresen felejt ott valamilyen magas bútoron én nem bánom mert így hamar megtanultam milyen kemény tud lenni a padló.Egyébként szeretek veszélyesen élni így nagyon élvezem a vele töltött időt Szoktunk kockavárat építeni(ő épít én rombolok), labdázni vagy "kukucsos"-at játszani.  Ha éppen más dolga van akkor is felvesz ha kérem, és félig a hóna alá csapva jön megy velem a lakásban. Azt mondjuk mindig tisztázza előtte, hogy van -e rajtam pelus, ha van akkor üres-e és nem nyáladzom vagy bukizom éppen. A testnedveimtől való ódzkodását kihasználva, anyukám kergette már úgy a fürdőkádba, hogy engem maga előtt tartva közölte: "bekakilt bukós babával vagyok és nem félek használni" .Egyébként most ő az ügyeletes kedvencem. Ma be is égettem anyukámat a kórházban bosszúból azért, mert felébresztett a legszebb álmomból és hagyta hogy egy doktor néni össze-vissza ropogtassa a csípő ízületeimet. Miután a néni megkínzott és átadott jóanyámnak vigasztalásra, én addig nem hagytam abba az üvöltést míg Csongor kezébe nem kerülhettem. Akkor aztán elégedett mosolyokat dobáltam mire az asszisztensnő meg is jegyezte fura éllel a hangjában : "Hát neked mi bajod az anyukáddal?" . Anyukám hebegve köszönt el és hazáig azon morfondírozott mi lesz itt később ha már 10 hónaposan így beégetem.
Bár Csongor többször az idegeire megy a családnak én imádom hogy harsány, és nyughatatlan, és én tényleg élvezem hogy állandóan ijesztget vagy éppen ugrabugrál velem a lépcsőn. Sok játékba bevesznek a Somával csak én nem mindig tudok róla. Voltam már Jabba a Star Warsból vagy túsz valami csatában.Ma is kitett magáért, mikor egy övvel összekötötte a lábát a lábammal, és már egy kicsit bánom hogy olyan hangosan tiltakoztam hogy anyukám lekötözött, mert lehet hogy jól szórakoztam volna ha kivárom a végét.
Csak mikor elkezdi az okításomat akkor tudnék kiszaladni a világból. Mivel meggyőződése hogy alulképzett vagyok az állandó  Lotti idomítási mániáját kiterjesztette rám.Hosszú hetekig volt a mániája, a "hogy fékez az autó?" , majd a "mondd szépen Csongor" mostanában pedig a "mit mond az oroszlán?". Persze tisztában vagyok a fékkel és az oroszlán hangjával is, sőt ha nagyon akarnám még a nevét is ki tudnám mondani, de úgy döntöttem még várok vele  egy kicsit hogy még nagyobb legyen a sikerélménye. A barátai is nagyon jó fejek. Ha nálunk vannak szívesen szórakoztatnak engem.Az ő haját is rendszeresen tépem amit ő egy kicsit sem bán, ezért hálából, mikor nincs otthon vagy éppen senki nem figyel, minden erőmmel azon vagyok hogy megszerezzem és sorba rendezzem a féltve rakosgatott focikártyáit. A foci edzéseire és meccseire egyébként rendszeresen járok, és én vagyok az egyik fő szurkolója.Sokszor fürdünk együtt, és állítom hogy ő tudja a világ legnagyobb szappanbuborékját fújni ha arról van szó hogy engem kell felvidítani. Szóval imád engem és én is őt! Igazi erős báty akibe tudom hogy mindig bátran kapaszkodhatok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése