"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. augusztus 31., péntek

Telihold

Ma reggel mindenki olyan kótyagosan ébredt mint, akik átmulatták az éjszakát. Bár anyukám nekünk köszönhetően lassan 13 éve él aktív éjszakai életet, ezt mégsem élvezi annyira mint a gyermektelen időkben zajlott éjszakázásokat.Miután mindenki beszámolt róla milyen rosszul aludt (a szomszéd néni is), megállapították hogy csak a telihold lehet az oka.Az lehet hogy náluk a telihold miatt volt az álmatlanság, én viszont konkrétan tudom hogy a pelusomban éjszakázott 2 maréknyi iszapos homok okozta a nyűgös órákat, amit csak egész éjjel tartó maratoni szopikkal tudtam ellensúlyozni. Tegnap este ugyanis hirtelen ötlettől vezérelve apukám bedobta szokásos nyár végi szavajárását, miszerint "menjünk le csobbanni egyet a partra, hisz lehet hogy ez az utolsó szép strandnap az idén.". Este hatkor már benn is voltunk a vízben mind a heten, ugyanis elvittük Csongi egyik cimboráját is. Apa és a gyerekek hamar találtak partnert egy újabb véget nem érő vízilabda meccshez én pedig megállapítottam hogy a Balaton vize a sekélysége ellenére tényleg kiváló minőségű (miután a strand minden elérhető területéről vettem ízmintát iszapból, homokból, és Balaton vízből egyaránt). Mikor este 8-kor anya végre kikönyörögte vacogó családtagjaimat a vízből én már a parton mutogattam frissen szerzett pár lépéses tudományomat és mosolyogva söpörtem be az elismeréseket minden arra járó rajongómtól. Hazaindulás előtt anya még megszoptatott, majd szabadkozott vendéggyerekünk előtt hogy én biztos hazáig üvölteni fogok mert fáradt vagyok és nem bírom az autózást. Hát én igazából azt nem bírom, ha rossz híremet keltik, úgyhogy mire a parkolóból kifordultunk már aludtam is mindenféle Adele és más felhajtás nélkül békésen szuszogva. Így történhetett hogy átaludtam azt is hogy hazaérünk és becsempésznek az ágyba az esti tejpépem fürdés, és legfőképp tiszta pelus nélkül.
Reggeli jutalmunk anyukám zsörtölődős változata volt ami nem egy nagy élmény.  Délelőtt pedig, egy algopirinen és egy adag koffeinen túl a földön fekve úgy csinált mintha velem játszana, így én nyugodtan garázdálkodhattam a bátyáim szobájában. Mikor hatott a gyógyszer és kezdett felocsúdni az önsajnálatból, kihalászta számból a kinder-figurákat, robbantotta tesóimat a tévé elől, neki ugrott az ebéd kotyvasztásnak és közben fél füllel hallottam hogy apával megbeszélik a ma esti utolsó utáni csobbanást a Balatonban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése