"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. augusztus 22., szerda

Pop, csajok satöbbi

Rajongó lettem. Igen, van saját különbejáratú kedvenc számom és most azt játszom, hogy csak arra tudok elaludni. A rajongásom tárgya Adele: Someone like you című dala. Anyukám is nagyon szerette egészen a  legutóbbi hosszabb autóutunkig. Amikor szokás szerint bedobtam az "utálok autózni, nyűgös vagyok, hát üvöltök" produkciómat anyukám előkapta a telefonját és beindította ezt a csodát, amit eddig csak ő énekelgetett nekem esténként. Persze nyomban elhallgattam és csak akkor üvöltöttem, ha a dal végén nem indították újra. Így a hátralévő kb 60 km-t testvéreim mély sóhajokkal tűzdelt beletörődéssel, apukám kormánykerékre szorított elfehéredett ujjakkal, anyukám pedig egy horvátországi hazaút deja vu érzésével  élték túl. Azon a bizonyos úton 4 éve állítólag Soma mondta be az unalmast, és csak akkor volt hajlandó csöndbe maradni, ha az utolsó 50 km alatt a Kapa kasza, faragószék című műremeket hallgatták zsinórban. 34-szer. Most ott tartunk, hogy ha végképp nem bír anyukám lecsöndesíteni altatáskor (szóval minden este), benyomja a zenémet és én már a kezdő zongorafutamokon megadom magam ellazulok és élvezem a dallamot. Egy kicsit énekelek az énekesnővel és anyával aztán általában a második lejátszás felére már húzom a lóbőrt. Hát ezért van hogy Adele  már nem annyira kedvenc a családom körében, és ha nem vagyok a közelben versengve ugranak a rádióhoz lekapcsolni, ha megszólal a dalom. Mivel ők elviselik szenvedélyemet én is elviselem, sőt táncolok, mikor az autóban teljes hangerőn hallgatják és énekelik a Vad Fruttik számokat.Ezt hívják kölcsönös elfogadásnak, nemde? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése