"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. szeptember 7., péntek

A napok rend nélkül

Egy ideje már halogatom a dolgot, hogy beszámoljak az evési szokásaimról és a napirendemről, mostanra azonban beláttam hogy hiába várok arra hogy jóanyámnak sikerüljön valami rendszert vinni az életembe. Persze miután kudarcot vallott, önigazolásként legyártotta az elméletet a liberális szülői elvekről és az én igényeimhez való igazodásról.
Szóval, napirendem az nincs. Illetve nyáron sikerült beállnom valami rendszerfélére, és nagyjából tartottam is a dolgot, csak az a bökkenő hogy az inkább a nyári mediterrán életvitelünkhöz passzolt. Szeptembertől a tesók korán kelnek és keltenek("NE ZÁRKOZZ BE A FÜRDŐBE","ANYAAAA NINCS ZOKNIM", " MÉG NEM PAKOLTAD BE A TÁSKÁDAT??????" stb) , délután pedig, miden féle autós programokat szervez nekem anyukám miközben mellesleg szortírozzuk a többieket óvodába, edzésekre, zeneiskolába, lovardába...... Mivel ily sok a behatárolt program, elvárják tőlem hogy a nap maradék időszakaiban tegyek eleget a napi alvásigényemnek.Mondtam már hogy szívás negyedik gyereknek lenni???
Az evés dologban viszont én is ludas vagyok.Mivel úgy érzem teljes jogú tagja vagyok a társadalomnak és a családnak nem elégszem meg a nekem kotyvasztott ízetlen trutyikkal, és az anyatejről sem igazán szeretnék lemondani. A nyáron végigkóstoltam az összes beszerezhető gyümölcsöt és jó barátságba keveredtem velük. Ettem meggyet, dinnyét, őszibarackot, sárgabarackot, szőlőt, sárgadinnyét, szilvát. Gyümölcs tehát jöhet bármikor ugyanúgy mint a sütőtök. Ebédre azonban csak olyat vagyok hajlandó enni amit a család, így imádom a húsos spagettit, a sajtos spagettit, a zöldséglevest és a húslevest. De ettem már sült csirkét borsófőzeléket és krémtúrót is.És ezzel elérkeztünk az aktuális kedvencemhez a túró rudihoz. Sajnos még csak párszor kóstoltam mert anya szerint az inkább nasi mint uzsonna , de imádom. Persze kajálni is szigorúan rendszertelenül szoktam és az sem vág földhöz, ha a nagy nyüzsi miatt egész nap csak szopizom. Esténként, ha elég kitartóan tukmálják eszem egy kis tejpépet de ez sem tartozik a kedvenceim közé. Éjszaka 3-4 óránként eszegetek és ezen nem is szeretnék változtatni, pedig kapjuk ám az "ejnyebejnyéket" meg a "hűha még nem alussza át az éjszakát" benyögéseket úton útfélen.Hál istennek anyukám nem aggódik, hiszen tudja hogy nagyon hamar eljön az idő mikor majd visszasírja ezeket a "babás" problémákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése