"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. szeptember 13., csütörtök

Bacik, nyűgök, sütőtök

Itt a szeptember, és Soma 1 hét óvoda után mindjárt begyűjtötte a legfrissebb bacikat, majd jó testvérhez méltón meg is osztotta velem. Ő sajnos be is fulladt rácáfolva az "öt évesen majd elnövi a kruppos rohamokat"  elméletre. Szóval a héten mind a ketten takonyban úszunk és és versenyt köhögünk. Ennek köszönhetően túl vagyok életem első köptető élményén, ami nem is olyan rossz mint gondoltam.A járást rendületlenül gyakorlom, sőt kifejlesztettem egy olyan egyedi technikát amivel újabb ráncokat rajzolok parázós szüleim homlokára. Anyukám szerint John Wayne és Charlie Chaplin technikáját ötvözöm, amit kikérek magamnak mert ez teljesen saját koreográfia.Kikérni magamnak egyébként már nagyon tudok.  Az elégedetlenkedést, dühöngést és ellenkezést is profin űzöm. Ha netán hiába vágtatok a konyhában tevékenykedő jóanyámhoz egy kis figyelemmorzsáért kuncsorogva, akkor átölelem a térdét és határozott szájzárral csippentem össze belső combján a kelleténél löttyedtebb húst(hájat), és mindjárt elérem hogy én legyek a figyelme középpontjában. Egy hét alatt két lilás kékes folttal is díszítettem amire igen büszke vagyok.
 Most hogy napközben viszonylagos nyugi van anyukám megpróbál ebéd címén egy fix étkezést beiktatni a napirendembe.Mivel olvas szakirodalmat tudja hogy az a legjobb, ha ő is mellém ül és eszi a saját ebédjét hogy átérezzem a közös étkezések meghittségét.Nos, ez nálunk úgy alakult, hogy ő megfeledkezett a mikróba  rakott ebédjéről mikor engem hajkurászott az ebédlőasztalon.Aztán mikor leültünk enni arról feledkezett meg hogy a kajája dupla ideig melegedett, és széles mosollyal hatalmas falatot tüntetett el a szájában. Ekkor mivel én meredten néztem, úgy érezte rossz példát mutatna, ha kiköpné az ételt, így indiánokat meghazudtoló mozdulatokkal tapsikolta nyitott száját, folyatta a könnyeit és közben visítva ugrált az asztal körül. Én hangos kacajjal jutalmaztam a műsort és innentől kezdve csak úgy voltam hajlandó bármit a számba venni ha közben anya produkálta magát. Meg is ettem az egész sütőtököt (amit szigorúan csak hidegen vagyok hajlandó a számba venni) és eldöntöttem ha ilyen szórakoztató a közös evés erre máskor is benevezek.
A hétvégén talán utoljára töltöttünk hosszú hétvégét Almádiban, és bár a bacitámadás kicsit rányomta a bélyegét, azért belefért egy kis biciklizés, egy kis játszóterezés, egy kis horgászás, egy kis grillezés a barátokkal és a bátrabbaknak egy kis fürdés is. A játszótéren családilag sikerült elfoglalnunk az összes hintát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése