"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. szeptember 27., csütörtök

Születésnapomra



Születésnapomra


Nem terveztem azon a szép őszi napon
Hogy az legyen majd, a születésnapom
Az orvosok mégis döntöttek helyettem
Rávettek hát, hogy a világra érkezzem

Az első mit éreztem az új világban én
hogy hideg, hangos, és vakító a fény
A második élmény már igazán nagy szám
Szüleim hangja, melyhez arc is járt!

Aztán a csoda mi átsütött fényen,hidegen,zajon
Mikor hagytuk hogy  tekintetünk összekapaszkodjon
Belemerültem anya fátyolos szemébe
És örök nyomot véstünk ott egymás lelkébe

Apukám hangja, majd karja tartott melegen
Hogy az első perceimet, könnyen átvészeljem
Pedig mi volt az ahhoz, mi pár nap múlva várt rám
Otthon mikor birtokba vett nővérem, s két bátyám

Eltelt 1 év és bátran kijelenthetem
Örülök, hogy ez a család jutott nekem
Átélhették örömeim és kudarcaim,
a babából gyerekké válás rögös útjain

Türelemmel, s humorral viseltek el engem
Cserébe hétköznapjaikat fűszereztem
Tanítottak engem s tanultak ők tőlem
így rajtuk is múlik, hogy  mi lesz majd belőlem.

Amit az első szülinapomon kijelenthetek
Élni és tapasztalni igazán remek
Azt is tudom már, hogy egyszer majd megnövök
s csak annyit mondhatok:  Vigyázz  világ jövök!

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése