"6 hónapos vagyok.Úgy döntöttem, itt az ideje hogy kezembe vegyem a sorsomat. Ha a családomon múlik, nem sok minden marad fenn az utókornak belőlem, hisz negyedik gyerekként elvárják hogy észrevétlenül ha lehet a család életét nem túlságosan bonyolítva cseperedjem fel önellátóvá. Hát mondanom sem kell nem sejtik még, hogy kivel állnak szemben......."2012.április

2012. szeptember 3., hétfő

Jár a baba jár!

Nagy dolgok vannak készülőben a fejlődésemben.Ezt onnan sejtem, hogy 2 napja élesre lőtt telefonokkal és fényképezőgépekkel követik minden mozdulatomat. A dolog úgy kezdődött hogy a hétvégén miután lepakoltam egy sereg könyvet a polcról majd bemásztam a fürdőbe és a mosdó alatti szekrényben raktam rendet, felálltam és két, a tenyeremben szorongatott tamponba kapaszkodva, határozott rengő léptekkel kisétáltam a fürdőből. Az éppen a könyveket visszapakoló családom pedig lélegzetvisszafojtva figyelt, majd tapsikolt örömében. Próbáltam rájuk mosolyogni, ami eléggé  nehezemre esett a számba gyömöszölt tamponok miatt. Aznap le se bírtam állni.Egész nap próbálkoztam Soma pedig mint önjelölt edzőm minden alkalommal futott mellettem hangosan számolva hogy hány lépést teszek meg. Mivel Soma még kicsit hadilábon áll a számokkal nem biztos hogy hiteles, de állítólag 7 lépésnél tartok. A bátyáimra nem tudtam ráverni(akik 10 hónaposan már futottak), de Réka nővéremet leköröztem hiszen kijelenthetjük hogy én Jójárt Csenge Rozi 11 hónaposan elindultam!
   Történt más is a hétvégén.Míg Soma bátyám ennyi idősen egy fogacskájától szabadult meg, én egy körmömet dobtam le vasárnap. Azt a bizonyos ujjat még júliusban csíptem be a szekrényajtóval egy szokásos ruha szortírozás alkalmával. Akkor szépen feldagadt, kaptam rá propoliszt amit lenyaltam majd ragtapaszt amit leszedtem, végül 3 napos párakötést amit jóízűen csócsáltam éjszakánként. Úgy 1 hónapja világossá vált hogy a köröm nem ússza meg az esetet és azóta azt vártuk mikor esik le végre. Hát tegnap ez is bekövetkezett, és miután konstatálták hogy nincs meg a köröm, négykézláb keresgélték a nappaliban azon izgulva hogy előbb találják meg mint én aki feltételezhetően megenné. Nem tudom mit izgultak rajta azok után hogy szombaton egy gomb is sikeresen túljutott az emésztőrendszeremen!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése